I LOVE YOU









awesome midnight
Monday 2 April 2012 | 12:11 am | 0 comments

hy peeps ! belom tido keh ? tak ngantok ?
mataku tngah degil .. mlm nhey mengayas deengar lagu kak najwa latiff , kak comel ..
pasang volume kuat kuat byar tlinga thrill mndengar .. hehe .. :))

amacam cute kan blogskin bru kuh ?
tak nak ngaku takpa ! haha .. 
kak pika ! tq sudi chat ngan aku !
amat amat lah di hrgai jasa anda !
 
eh syakir !
jan lah mrh mrh !
c ainul feel guilty sdah tuh !
smpai aku plak yg jadi orang tengah !
 n also ..
jan babitkan aku klau kaw maw change attitude mu tetiba d skolah yah .. :)
nda pernah aku kutuk kaw dpan dpan kay ?
 
awkward feeling ..
esok monday .. kasut belum kering !
esok yg hepinya tyada perhimpunan ! :))
smile broadly .. ngee :D
 
esok aku bgi kamu bitter smile .. malu kasut masi lembab lembab .. d pkai pulak ..
 jam 12 lebih sudah .. ngntok belum dtg ..
blum lg aku jemput ..
HAHAK ! psst .. aku maw online fb lah plak ..
tukar mood :)) .. bye .. 

happ go lucky ..





/