I LOVE YOU









Budak Comel & cantik +++
Saturday 2 June 2012 | 2:11 pm | 0 comments

salam ! hey peeps ! btw , mau gila aku mngepost trus :)
hihi .. post kalini khas untuk kawankuh . Atika comell a.k.a Dr. Squash cantik :)
okeh .. c tika nie kawan aku dri tadika lagi .. since tadika lagi dya comelll sesangad ! aku ingat namanya .. tyme kitorang Darjah 6 , klau sebut jak nmanya , Nor Atika Bt Umar , smua orang kenal ouhh .. al maklumlah .. orang famous nhey :D
sekarang nhey dya skolah d smk Tawau .. nda dpt jumpa dya sudah :'(
semart ouh dressing nya sekarang .. sincerely , i'll give her 5 stars out of 5 stars okay ... nnti aku cipta pertandingan .. pertandingan 'Miss Muslimah Tercantik' .. surely dya boleh menang ouh ! HAHA ! :D
okehlah , kalau aku ckp jak dakda bukti pun kamu nda percayakan ! okehlah .. i'll show you her picture :))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tett* smpaii !
 



super duper choomel kan ! gamba2 c tika dni aku rompak dri facebook dya ! HAHA ! tika , btw , jan tlampau rendah dri bha ! kau comell sesangad .. sesangad-sangad ! :))
okeh .. mnataw kamu maw kenal sma dya , kamu add lah facebook nya .. nhey link facebooknya kay ? -----> SINI <----- .. add dya taw ! okaylah .. the end :)
p/s : Atika , kau superrr duperrr comell ! i jealous sangad taw ! :DD 




/