I LOVE YOU









Welcome June ^^
Friday 1 June 2012 | 12:13 pm | 0 comments


salam .. hey peeps ! ignore the iphone above .. just look at the calendar .. #OhMyEnglish ! HAHA ! June .. ea june .. today is 1 june 2012 ... welcome june ! please be nice to me :))

 June .. aku ndataw lah azam apa aku mau kasi masuk untuk bulan nheey .. tapi yang aku pasti , aku maw improve dalam pelajaran ..
kenapa ? aku gagal kha ? mnada ouhh .. stakat nie , gred yang pernah aku dapat dalam sume subjek hanyalah A-C .. okehlah kan ? ada 'A' nya tapi ndada 'D' nya .. btw , klau korang kata 'KO' , i think you all are damn idiot lah -,- #UpssSorry .. phishing .. 

  elakkan mulut lancang anda ==' .. ouh okeh . xDD

azam terbaru kuh ialah ,
JengJengJeng*

// ndamaw berkapel kapel 
euww .. nda bagus bha tuh .. haram .. #JanganTiruAksiIni .. k apa yang aku merepek nie ?

// pandai ikut peredaran zaman 
kenapa ? terlampau shit kha aku ? eh , ndalah .. aku nnti ndamaw dbilang kolot or watever ..

// menjadi anak solehah
okeh nie yang paling penting .. actually au bukan anak derhaka okay ? aku cuma maw #ChangeMyAttitude jak .. selama ini , kekadang aku melawan cakap mumyku , kasi nangis adikku smpai mumy marah .. sory mumy :D xDD

okeh format entry nie aku tiru dari Dr. Squash okeh .. :D
*creditstoDr.Squash

makin lama aku makin merapu pulak kan .. okehlah .. phishing .. bye :D


p/s : bolehkah aku laksanakan azam baru ku tuh ? boleh ka ? boleh lah .. insyaAllah .. doakan aku yah :DD



                                                                      *abaikan entry ini kalau langsung  tidak menarik*

 




/