I LOVE YOU









//Miss Those Moments ^^
Tuesday 5 June 2012 | 1:28 pm | 0 comments

salam ! hey peeps ! update entry lagi ? HAHA ! malarnya buat entry ..
a'alah . suka hati suka badan :') .. jan lah garang sangat tyqa ooi .. lari fans muh nanti .. :* prasan jap*
 Sekali imbas , mcm lain macam jak tittle entry kali nie .. ok .. engok tittle tuh jap .. ( '.') ..
''//Miss Those Moments'' .. ouh okeh :') mesti korang tertanya-tanya apa lah moments yang aku rindu sangat tuh kan ?? ouh okeh .. aku listkan satu-satu yah :')


//Water Fighting
paling gempak lah tyme nieh ! :') mengeratkan hubungan silaturahim :')
btw .. pok-pok yang nakal-nakal jak man benda nie .. c Atika , Najjat , Finie , Sharina , Aku , Asreena .. nah ! kamu ada ? ndada kan ? jadi dyam-dyam kay ? jan jello* btw , tyme nie kita hampir kena marah cikgu kan kan kan ?? bohonglah klau nda .. xDD perghh ! Mantap ! haha !


//Majlis Sambutan Hari Guru
ouh okeh . jujur , paling kaw kaw lah jugak kami hari tuh ! kami ? syapa ? 6 JINGGA ! haha ! kami menari & menyanyi  .. c Najjat pegi gubah lagu Hari Raya tuh jadi Lagu Hari Guru ! rentak sama tpi lirik lain .. perghh ! Najjat , paling lah jugak otak muh .. best lagu tuh ! lakonannya pula , Daniel Ryner as. Madam Lo , Daniel Ashyraf as. Cikgu Rusnah , Nabila Atthirah as. Madam Elstiyanti and Hamsa as. Madam Nirmala . :')


// Ambil Result UPSR
okeh , seriously , hari tuh lah hari yang menentukan nasib kami .. seriously , hari paling mendebarkan !  Semua murid bersedia dengan Handphone masing masing .. SMS ke 15888 .. btul bha kan number nhey ? lupa sudah .. manya makan semut kali .. :') Atika yg paling first send message tuh .. & dya jugak yg paling first tahu dya dpt 5A ! congratulations tika ! proud of you ! yang lain start sudah menangis .. lastly Sir Hasman sampai , bawa result kami semua .. OMA ! Alhamdulillah .. aku juga merupakas murid yang mendapat 5A .. best of the best bilang cikgu ! Thank You cikgu sebab selama ini cikgu sudah ajar aku ! :')
okeh .. banyakk lagi moments yang aku maw cerita sama kamu seua .. tapi , tangan kuh penat sudah menaip .. :( nnti lah aku sambung yah ? jan mrh :')  



p/s : Jujur , aku betul betul rindu semua moments nhey genk ! :')




/