I LOVE YOU









▲ Double Trouble ▲
Friday 15 June 2012 | 10:27 am | 0 comments



Assalaaaamualaikkummmm ! hey peeps !
Double Trouble ? Ohyeah :)
actually , kemarin para badan pengawas buat spotcheck mengejut .. aku kan sebahagiian daripada badan pengawas .. lgipun aku ikut peraturan .. ndada aku bawa brg yg diharamkan ! kemarin kami (pengawas) disuruh keluar .. berbincang ... ketua pengawas suruh kami jaga pintu hujung supaya ndada yg escape tyme spotcheck .. so kami ikut jak lah .. tetiba , Anis nampak lutut aku berdarah .. dya tunjuk lutut aku then semua orang menengok .. termasuk para pengawas .. semuanya prihatin kunuu* maw menangis semua .. xD perasan*


Ohmenn ! sakit gila lutut aku ! so , kak nadia suruh aku duduk di tangga dekat gate ..
aku kan budak baik .. aku  ikut jak arahan :)


Tetiba , ada orang berbisik . aku terdengar sedikit . bunynya begini :-

'' Nah ! PSP syapa tuh dijumpa ! ''

 Ohmenn ! aku dengan busy body kuh yg gila gebabun pun berdiri menuju ke kelas .. dengan kaki yang sakit-sakit tuh pun aku still boleh busy body ^^ .. haha ! rupa - rupanya , PSP tuh c John punya !
eeee , kenapa lah dya bawa benda tuh ! ishh .. menyampah .. tunjuk kaya lagi bha ! :P


Then , ada peristiwa lagi .. c taschah d panggil oleh Ketua Pengawas .. aku nda taw kenapa ..
tapi tyme tuh kami semua bersurai sudah .. kami masuk kelas .. then , c Anis ingat aku ajak dya ke tandas tadi sebab mau cuci luka lutut kuh =='' ..  so , kami pegi laj tandas .. dlm perjalanan tuh , kami terserempak dengan KP dengan c taschah .. ntah apa d bincangkan .. kali ni aku memang nda boleh busybody .. sebab aku lebih pentingkan lututkuh yg sakit tuh weii ! -,-


tyme d tandastuh aku cuci luka kuh smpai bersih .. then , aku kluar tndas kasi bagus tudung .. c Anis dengan setianya menunggu .. tyme aku bercermin tuh , aku perasan mukakuh merah gila ! terbakar .. mesti sebab aku jalan dipadang tadi ! ( denda sebab nda hadir perjumpaan rumah sukan ) di tengah panas .. actually kami disuruh lari , tapi cikgu suruh aku jalan sejak satu round sebab aku bgtaw cikgu lutukuh bernanah .. cikgu kesiang :) thankyou cikgu :) .. aku berusahalah cuci muka tyme perasan semua tuh :)


then kami masuk kelas .. aku tengok c taschah menangis .. aku tanya kenapa , dya bilang handphone nya kena rmpas oleh KP .. aku tnya kau bawa hp kha (dengan muka takazzut) .. dya bilang iya .. and dya jugak bilang KP bilang dengan jujur yang c Anis dengan c Magdeline yang melapor .. Anis bilang ndada dya melapor .. then aku duduk jak dyam-dyam .. aku nda maw dituduh ..


ada lagi bnyak lagi pasal spot check tuh tapi aku ndamaw bgtaw .. rahsia kelas kami ngan para pengawas yg senior jak tuh :) secret nda boleh di revealed semua nnti KP marah aku :(


okehlah .. penat menaip .. wanna stop :) bye :) 






/