I LOVE YOU









Aku dipinggirkan best friend sendiri :(
Friday 15 June 2012 | 11:18 pm | 0 comments


assalamualaikum & hey peeps ! Jeling jap gambar di atas tuh ( '.') ..
it's just and ordinary picture :) tapi tersirat seribu makna :(
Betul , perkataan Best Friend' tuh lah yang memang bikin aku musykhil .. kalau orang bilang seseorang tuh 'Best Friend' nya , really2 kha dorang maksudkan ? Ndak ! sama macam c Anis dengan Aku ! Aku betul - betul maksudkan c Anis tuh 'Best Friend' kuh tapi yang bikin aku hampa tuh , dya panggil aku 'Best Friend' nya tapi dya nda betul2 maksudkan .. Sekarang ni , aku betul - betul rasa terpinggir sesangad .. Aku dilayan begitu seolah - olah aku nda wujud .. Di depan dya , aku just tunggul beb ! Di belakan dya pulak aku cuma kerusi yang sedang dya duduki tuh :(


Sakit hati weii -,-'' ! tapi aku masi boleh sabar .. Just tunggulah nanti , kalau memang aku sudah nda tahan dibuat begini , memang 'something wrong' akan aku buat kay ? beware xD percaya lah =='


Ada banyak perangai si Anis yang bikin aku sedar yang aku ni sebenarnya sedang dipinggirkan :( .. Mari aku list satu - satu kalau larat ! ^^
.
.
.
.
.
.
Perangai si Anis yang bikin aku rasa terpinggir :-


//Suka tinggalkan aku sendirian ..
okeh .. ni lah yang paling bikin ketara sangat yang aku ni sebenarnya sedang dipinggirkan .. dya suka tinggalakn aku kalau dya 'tetiba rapat' dengan seseorang .. dya mesti AKAN tinggalkan aku dan pegi dengan orang tuh .. Even kalau kami sedang buat something important pun , if can , dya mesti akan tinggalkan aku ... :(


//Kutuk aku dari belakang ..
Yah , ini aku tahu .. dya pernah jeling aku 2-3 kali .. aku taw banyak yang aku ndataw pasal dya dan orang lain .. apa dorang selalu cerita .. tapi jelingan dya tuh yang bikin aku tahu yang aku sedang dikutuk ..


//Menjeling ..
Ini pulak terjadi kalau aku tunjuk seseorang atau lebih tepat kalau aku bercakap pasal 'khabar angin' seseorang tuh yang entah pasti , entah tidak .. kalau tetiba orang tuh ada di situ and  Anis pulak dak kenal dengan orang tuh , aku tunjuk lah spaya dya tahu syapa .. then , dya mesti tengok terus orang tuh .. kalau orang tuh perasan yang diri orang tuh sedang di 'gosip' dan tengok c Anis sedang menjeling , orang tuh mesti slhkan aku sebab aku kan sedang bercerita .. mesti dipikir aku bergosip .. kena benci lagi aku .. kalau c Anis lainlah .. dya cantik . memang confirm ndada orang maw benci .. Yg aku nie -,-'' .. kau nda pikir ?! aku kan jelek .. jauh betul beza kita .. mcm jarak langit dan bumi okeh ? --''


//Terlampau lambat respons ..
Nah ini kalau aku panggil dya maw cerita or bagi tahu dya something , dya buat endah tak endah jak .. Lagi teruk kalau aku tanya dya something yg aku ndataw , dya mesti jawab ndataw padahal dya sudah totally faham .. okeh , ni yang bikin aku nda paham .. kenapa dya buat begini ? kenapa ?!


Okeh , seriously aku mengaku yang c Anis tuh cantik , comel & pandai .. di bandingkan degan aku nih , apalah sangat kan ? tapi mestikah aku dibuat begini ?! Urghh ! Aku benci ! aku mcm maw jak mengaku sama dya yang aku betul - betul nda tahan sudah dilayan begini ! Aku nda suka !


p/s : Anis , kalau kau terbaca entry ni dak kau terasa , aku maw ckp sory .. ndada niat maw bikin kau ++ benci aku tapi cuma maw luahkan perasaan .. kau kan mcm nda layan sdah aku , so , aku curhat lah sma Mr. Blogger .. kau buatlah jugak entry pasal keburukan kuh supaya aku boleh ubah perangai dan attitude kuh .. aku just maw minta , len kali , pleasee -,- jangan layan aku macam tunggul kayu ..




/