I LOVE YOU









there's no tittle for this entry ^^
Monday 18 June 2012 | 9:42 pm | 0 comments

salam ! hey peeps !
new week , new day , new boyfie .. Oopss ! salah ! haha !
malar gila buat entry ..
byar lha bha .. asalkan aku bahagia kay ?


okeh , dengan jujurnya , aku mengaku yang aku benci tahun ni ! sesangat ! banyak sangat peristiwa yang bikin hidupku haru biru ! kerja rumah banyak , selalu bergaduh dengan kawan , gaduh dengan siblings dan banyakkk lagi ! aku perasan tyme tahun lalu aku nda rasa semuaaa nie kay ? so , ini bermaksud , sekolah menengah bikin aku separuh gila .. Wootsss , separuh jak yah .. still undercontrol .. :P


pagi tadi tyme sebelum pegi sekolah , aku penattt sangat .. macam maw tertidur padahal , maw pegi sekolah sudehh .. What the tutt* .. nda paham lah .. aku bukan main hampir maw gila gara2 adikku yang superb degill macam kakaknya ! Whoopss .. salah lagi . xD adikku disuruh buat jadual pun ndamaw ! Aishh ~ minta puji gegila btul ! sudahlah ibuku separuh sakit .. nda boleh sudah kawal kami .. so , aku lah jadi ibu tiri xD tadi lah , tudung kuh paling mengada ! nda pandai betul dya maw bagus ! *geram* ...


tadi tyme d sekolah , baru jak aku sampai , ada sudah orang gila mengacau ..
hate it so muchh ! dan tadi juga , tyme agama , kami pegi kelas .. maw ambil barang .. tetiba , fans si anis ni kasi terkejut c anis ! walaowe ! aku yang terkejut kay ? gila .. hampir aku teriak ! nasib suarakuh malu-malu maw keluar .. haha ! xD tyme PJ again , fans c anis tetiba muncul depan mata .. dya bilang begini :

'' memang namanya , tapi bukan namanya ''

okeh , ini sudah gila .. apalah kunun maksudnya ? haha ! xD
kalau sudah maw mengurat c anis , ayat buduh sudah keluar kangss ? LOL !
ada lagi abang-abang tuh mengacau kami .. dya mention namakuh begini :-

'' Nurul Artiqah ''

Bak kata c Anis Amirah , saitanyou boy ! haha ! xD

tyme pulang tuh , AGAIN ! ada lagi fans c anis duduk di kantin ..
aku bilang suaranya mcm suara itik .. n c anis setuju .. adakha ?? haha ! jahatyou girl .. xD
okehlah anis .. i'm sorry ! xD

THE END ! :D

p/s : sedaya upaya lah kamu menghilangkan boring dengan membaca entry nie kay ? walaupun NDA MENARIK ! :P

 




/