I LOVE YOU









●ω● Today ●ω●
Saturday 16 June 2012 | 5:33 pm | 0 comments


assalamualaikum & hye peeps !
penat gila aku habis jogathon tadi :)
ada peninggalan tadi :)
apa ? muka bebelang-belang :) mantapp !


gambar di atas tuh , bukan teda kena-mengena dengan entry ni kay ? ada .. tunggu dulu :D
tadi punya mantap :) yang paling ketara belangnya c Najjat ..
sensitif kulit dya :)


ada lagi yang teruk .. c Yoyoz .. tapak kasutnya tercabut .. so , dya jalan sambil seret kaki :)
pity of you dear .. ndakpa .. aku teman kau jalan perlahan-lahan :)
dya menangis tadi .. punya takazzut aku .. kenapa ? ohh .. dya malu bha jalan dengan kasut yang begituh tuh :D

tapi tadi , again .. aku ditinggalkan :( gilak .. c anis dipanggil bukannya pandai menjawab :P
nanti kau ! ada masanya , kau lagi aku tinggalkan .. 
kami pengawas tyme hari tuh duty .. so , tyme habis jak jogathon tuh , kami disuruh dty .. aku jln dengan c katherine :) c anis nda aku layan .. byar dya rasa perasan ditinggalkan sendiri :P
sendiri terus dya tapi tyme pulang tuh , perasaan marah kuh reda sudah so , aku okeh sudah dengan dya :)
hopely , dya nda akan sudah tinggalkan aku sendiri .. sakit hati weii ! -,-''
sakit hati*
 
 
THE END*



p/s : sorry kalau ada yang tersinggung .. PEACE ! ^^




/